JedlaTech

Elektronika, programování AVR a jedna bílá Felicie

 

Řez výfukem TYLL

Na autě mi prohnil výfuk u vstupu potrubí do zadní ho tlumiče. Po přečtení článku na dfens jsem rozhodl že rozhodně nechci BOSAL. Může se to zdá jako maličkost prostě koupit TYLL nebo Karsit... ale prodejci ve většině prodejen nabízí jen Bosaly nebo Polmostrówy. Asi se lidem vyplatí ušetřit 50korun korun na jednom dílu výfuku a oaj ztrávit o 2hodiny déle montáží a za rok si to pěkně zopakovat. Já tedy našel prodejnu kde mi objednali Karsit a zatím jsem alespoň s montáží spokojen, vše krásně sedělo - nebyl sebemenší problém.

Pro porovnání si ukážeme starý výfuk TYLL odborně rozebraný rzí :)

Na první pohled tedy můžu říct že Karsit má v každém případě lépe provedenou koncovku, která na autě pěkně sedí - má kolem sebe dostatek prostoru, "ovál" je vodorovně a krásně v zákrytu s nárazníkem.

K fotkám Karsitu bych jen dodal poznámku, že se dodává se sváry zatřenými šedou barvou. Černá místa jsou můj "tuning" barvou na výfuky, která mi zbyla a tak jsem si řekl když je to všechno venku, že ty sváry jěště jednou přetřu.

Pitva starého TYLLu

Na stránkách dfens výfuky TYLL docela vychvalovali tak se mu podíváme na vnitřnosti a můžeme porovnat s BOSALEM a originálem, které jsou na dfens.

Tak tedy střední díl:

Stejně jako Bosal ani tyll nemá vatu mezi vnějším a vnitřím pláštěm. Vnitřní uspořádání se však liší jak od Bosalu tak i od originálu.

A zadní díl:

Zadní díl také nemá vatu mezi vnějším a vnitřním pláštěm. Vlata - nebo spíš "vlasy" se nachází uvnitř výfuku v prostoru vstupu a výstupu potrubí. Na vnitřím plášti je krásně vidět, kde se jako první udělá díra :) tedy pokud první neuhnije potrubí.